Bozcaada Kamp Günlükleri – 2 Temmuz 2018 (732km) (5 gün)

Bozcaada'da bir plaj

Bozcaada Sulubahçe Plajı, İnstagram@dunyasenindir

Armut

Kampçılık ve doğa hakkında görsel paylaştığım instagram hesabım; @dunyasenindir !

Sabah uyandıktan sonra şehir merkezinden dolmuş bulup, Ayazma plajının yanında bulunan Sulubahçe plajına geldim. Sulubahçe plajı biraz kayalıktı, yüzmek için deniz ayakkabınız yoksa şayet hemen yanındaki Ayazma plajını öneririm.

Gece Sulubahçe’de kalmayı planlıyordum. Çadırı kurup yemek yedikten sonra düşüncelerim tamamen değişti. Çünkü sahil çok rüzgarlıydı ve kumlar her yere saçılıyordu. Yetmezmiş gibi rüzgar çadırı da fazlasıyla büküp dengesini bozuyordu. Her şeyi toplayıp  Adacamping‘ e doğru yol almaya başladım.

Bozcaada aslında üzümü ve şarabıyla meşhur olsa da, Armutları da muazzam derecede lezzetliydi. Yol üzerinde denk geldiğim ağaçtan bolca armut yedim. Hemde karın doyuracak kadar 😛

GIF
Adacamping‘e kurulur kurulmaz Nurgaz setimi ve kitabımı alıp dinlenme bölgesine geçtim. Keyifle takılıyordum ki etraftan ”miyav” sesleri gelmeye başladı. Sağıma baktım bir şey yok. Soluma baktım bir şey yok. Aşağıya baktım yine yok! Ben size böyle hızlı anlatıyorum ama rahat 15 dakika oturduğum yerde bakınmışımdır her yere. Sonunda kafamı kaldırdım ve ne göreyim!?!? Yavru kedi ağaçta kalmış inim inim ciyaklıyor. Bir arkadaşla beraber aldık kediyi ağaçtan. Yabani midir nedir gram kendini sevdirtmeden hızla kaçtı yanımızdan.

Akşam olduğunda yine o arkadaşla (Kediyi ağaçtan beraber kurtardığımız.) muhabbet ederken (Tahmin edin yine kim insanların adını unuttu.) , Asil ve Kübra çiftiyle tanıştık. Bu arkadaşlar hayalimi yaşıyordu resmen. İkisi de öğrenciydi ve Kübra, freelance aldığı bir işi Photoshop üzerinden tamamlarken, bir yandan da bizimle muhabbete katılıyordu.

Benim çok uzun vadeli hayallerimden biriydi bu; Dünya’nın herhangi bir yerinde -o an bulunmaktan keyif aldığım yerde- tamamen bilgisayarımı kullanarak, günün istediğim saatinde çalışıp en azından hayatımı idame ettirecek kadar para kazanmak. Bunun imkansız olmadığını görmek bana ilham verdi.

Şuan bu günlüğü İstanbul’dan yazıyorum ve kodlama, tasarım gibi işler için gerekli altyapının nasıl sağlanacağı hakkında araştırmalarına başladım bile.

Kampımın son gününde yaptığımız kahvaltının tadı hala damağımda, teşekkürler çocuklar.

Ada camping’in nasıl bir yer olduğunu ve fiyatlarını merak edenleri şöyle alalım;

Devamı için sayfa sonraki sayfalara  geçin>>>>>>>

Sayfalar: 1 2 3 4 5

Beğen  1
Yazar

İlgimi çeken bilim, felsefe, teknoloji, kampçılık ve okunası kitaplar hakkında özgün makalelerimi cansurer.com'da paylaşıyorum! YouTube içeriklerim pek yakın. Aynı zamanda Sivil Havacılık 2. Sınıf öğrencisiyim, uçakları severim, özellikle yürüyenleri